Tuesday, June 5, 2012

Hey!! I just met you. And this is crazy, but here´s my number. So call me maybe?

A bit of confusing estonian for you before the English translation..  :) 


Elul on ikka nii palju üllatusi. Ma ei imestaks kui mu vaimne olukord siin täitsa sassi keerataks. Kohe kui mul on halb päev vastab sellele palju parem päev. Või siis halbadel päevadel tundub see mulle vastupidi? Eile oli jälle lihtsalt nii halb olla ja ega tänanegi parem tõotanud tulla. Vihma sadas. Bioloogias võtsime jälle seda classificationit. Geitu pole skypes. Pidime world literature 'is oma kirjutatud näidendit esitama. Matemaatika on ka viimasel ajal isegi hullem selle õpetajaga. Ühesõnaga mu närvid on viimasel ajal igat pidi ringi rännanud. Täna aga saime lõpuks oma järgmise aasta majad ja toad teada. Mulle muidu poleks üldse teada antud, aga kuna meile selline erand tehti, siis saime ka teada. Mega ammu pole õnnest lihtsalt niimoodi hüpanud. Me saime oma esimesse valikusse!!! Täpselt siia majja kus me see aastagi oleme ja kuhu kõik kandideerisid. Üks kõige paremaid tube ka !!! Vahel on küll täitsa selline tunne ,et miski ikka tahab, et ma siin Inglismaal õnnelik oleksin. Kui Anna ära läks sattusin ma Heleniga ühte tuppa ja ma poleks ealeski midagi nii head osanud soovidagi. Meile tehti üleüldse kooli ajaloos esimene erand, et me saaksime Heleniga ühes toas olla, missest et ta on teise aasta õpilane.
Üks õpetaja mängis noorena siin lauatennist ja nüüd oskas mind oma vanasse klubisse soovitada, kus mind kohe ilusti vastu võeti ja igale poole võistlustele korraldatakse transport ära ja kõik on väga toetavad. 
Just sellised väiksed asjad, kus inimesed positiivselt suhtuvad ja pisiasjadega meeleheaks teevad, annavadki energiat ja tahet. Nüüdseks olen juba 4 päeva järjest jooksmas käinud ja ega tänanegi sisi erand polnud. Ilm oli lihtsalt tohutult kehv, aga ilmselgelt me seda ei märganudki, sest meel oli lhitsalt nii hea ja tavapärase 8 km asemel jooksime veidike üle 10 km. Suvel sunnin Varmot ka siis trenni tegema ja teatan talle ka uudise, et ta peab minuga jooksmas hakkama käima. Vaid nädal aega veel ja juba ongi ema ja vend siin ning siis veel mõned päevad ning Eesti- brace yourself-siit ma tulen!!!!1 Suveks kõik head-paremad plaanid tehtud ning nüüd tean, et isegi kooliaasta saab väga hea olema. Ainult Helen saab parema voodi kui mina :( Viskasime münti selle peale, kes seal nurgas oleva õudselt õdusa voodi saab ning ta võitis :D Päris masendav, aga ega sellel erilist tähtsust pole, peaasi et me ühes toas oleme. Meie majas on ka lihtsalt kõige-kõige paremad inimesed üldse. Kõik kes siia majja said on väga tsillid ja seekord ei ole meie tuba isegi wardeni toa kohal!! Ehk me võime nii palju ringi hüpata ja pitsat süüa ja tantsida ja karjuda kui me vähegi tahame, ilma et ta märkust tegema tuleks. Kummaliselt positiivne ellusuhtumine on jälle tagasi.

ENGLISH:

The weather was bad. Biology lesson was bad. maths was supposed to be even worse than usually, but because of unforeseeable circumstances the day was just WAY TOO AWESOME. Found out that me and Helen are going to be in the best house ever and we got the sweetest room as well!!! Finally we can jump around, eat pizza and dance all night without our warden´s unpleasant disturbance. Some times it really seems like something wants me to be happy here.. we got so lucky with the rooms and that we can be roommates!!! unbelievable... So from now on, every time i´m feeling down i can cheer myself up by just thinking that actually i´m such a lucky person. Every time life takes something away, it replaces it with something new., exciting and challenging. This time it will just make the autumn great as well! :)  and now just enjoy the photos!!! : 






No comments: