Sunday, June 24, 2012

Tere kodu! :)

There's been so much happening lately that I don't even want to write about everything!! Well our trip to London was simply awesome!! A lot of german neighbours, call me maybe signs, blink 182!!!! the all american rejects!!! the feeling cant be described. And now im back in estonia!! It was strange at first.... my own bed, no helen :( , and i couldnt sleep til 5 AM for the first week. Just over excited, i suppose, but now im used to everything. Not used to in a routine way, but rather that im sooooooo freakingly happy.
Have done some cooking lately , tiramisu and sweet sour chicken of course. Done so much with the past two weeks that I prefer not thinking about it. Yesterday was the midsummer day and it was one of the most awesome ones ive ever had.... good timeeeeees :D
----------------------

Heiheihei!!! lood siis seekord sellised, et Londonist jõudsin ma ilmselgelt ilusti tagasi(ülivingete elamuste ja mälestustega) ja nüüd olen jälle kodumaa pinnale end puhkama asetanud paariks kuuks. Alguses oli küll harjumatu oma voodis magada ja leiba süüa ja ise kokkata(tiramisuuu ja magushapu kana here i
comeeeee ja kooki ka !!) Ei tea kuidas ma siia küll kirjutada jõuan, kuid loodetavasti piltidega suudan teid ikka üle pajatada. Jaanipäev läks küll väga korda, mõnus tripp oli ja nüüdseks olen isegi enam-vähem välja puhanud. Paar päeva veel kuueteist aastasena alles jäänud ning siis ongi see minu lemmik 17 käes :) Ei, aga väga tsill, nautige teiegi Eesti vihmast suve ja jookske maal ringi ja matke end liiva sisse ja sõitke limuga ja veetke kallite inimestega aega ja kuulake hommikust linnulaulu, aga samal ajal magage poole lõunani, et ilusti puhatud saaks ! :)



PS! mu suure vasaku varba küüs tuli ära, suht jube värk. Kristin Jänes on ka kohe kohe Tallinnas.

1 comment:

Yaana said...

teeme midagi mingi aeg, preili Teisi!