Wednesday, September 5, 2012

Koolirutiin algab taas.


I´m so sorry for the recent posts that are in Estonian, but i promise to make it up to all my English readers. Or at least to that one reader, who I actually know. You can check out the photos in a meanwhile :) It´s just basic school-talk, ill make a quick summary later this week. 


------
PS! olen täna produktiivne olnud ning kui alla kerite, saate eelmist postitust ka lugeda.

Nädalavahetus lõppes minu jaoks Heleni saabumisega!!! Või siis teisisõnu algas.. Pigem oleks targem öelda, et lõppes St. Claresi olümpiaga, milles ergutamises ja tiimivaimus lõpetasime kindlasti esimesena. Kuigi üldkokkuvõttes olime neljandad. õigemini viimased, aga mu ajaloo õpetaja kinnitas mulle, et seda tuleb nimetada neljandaks kohaks. Mõningaid pilte saate postituse lõpust tsekkida.
Järgnevaid sündmusi on raske meenutada, liiga palju inimesi ja nimesid ja liiga pikad järjekorrad sööklas, ütleks selle peale. Päeva lõpuks vajun alati voodisse ning unega pole enam samuti probleeme. Magasin lausa "Human rights groupi" esimese kokkutuleku maha... või pigem vaatasin plaanist valesti mis kell see hakkab. Enne seda oli muidugi palju teha ka, käisime Marcellaga kooli asju ostmas ning hiljem lesisime niisama päikese käes, niiet otsustasin lõpuks paar tundi magada enne rahvusvahelisi suhteid. Taaskord oli terve klassiruum inimesi täis, jagasime Jennyga lausa tooli :D 
Tundidest aga niipalju, et olen siiani väga rahule jäänud. Polekski paar aastat tagasi arvanud, et tundidesse minna võib positiivne kogemus olla. Mitte, et mul Audenteses väga palju negatiivseid kogemusi peale keemia ja majanduse tundide oli, kuid siiski on mõnus käia tundides, mis sa ise oled välja valinud. Hispaania keeles istun Thomase kõrval, ehk ameerika naljad saavad jätkuda ning üleüldse on viimasel ajal päris palju ameeriklasi ümber. Ühega kellega tuttavaks sain ei poolda isegi Mitt Romneyt!! :D Ajalugu on samuti huvitav ning õpetaja lihtsalt kõige parem. Temast mõtlesin juba pärast esimest päeva postituse teha, sest päris tavapärane ta ei ole, kuid tema suhtumine elusse on kadestusväärne. Mille tõttu ta teistsugune on, kuidas tunnid huvitavaks teeb(naljakas tegelikult öelda, kui olen vaid kolmes tunnis alles käinud) ning hakkama saab, jätan aga praeguseks saladuseks. Oodake järgmisi postitusi
Täna olime aga Heleniga mõlemad kummaliselt heas tujus. Minu õnnejoovastus algas sellest, et ma saan homme rahulikult poole üheteistkümneni magada ning seda veel järgneval kolmel neljapäeval :) Kuigi arvatasti pean natuke koduseid ülesandeid hommikusse mahutama, kuid asi on põhimõttes!! Pole vajadust ennast püsti ajada vaid selleks, et 10 minutit hommikusöögi järjekorras seista. 
Nüüd aga magama ära, sest uni kipub taas võimust võtma ning nautige pilte! :) 



 natuke 9gagi ka vahele(ärge küsige miks :D ) :
 Kolmapäeva õhtul läksime Marci ja Nicole´iga- "laadale""ränd-lõbustusparki" - kuidas iganes te seda Eestis ei nimetaks. Rahvast oli palju ja meie hiigelsuure kaisukaru saamine ebaõnnestus. Küll aga võib õnnestunuks nimetada raha kulutamist.....
 Esimest korda sõitsin pulliga!!!!!! :D Täna olen terve päev üritanud välja mõelda kust ma omale suure sinika käe peale sain, kuid nüüd seda pilti vaadates tundub, et olen müsteeriumile vastuse leidnud.



Sellise väga keerutava asjandusega sõitsime ka. Esimesed pool minutit kahetsesin meeletult, kuid järgmised neli olid üllatavalt nauditavad, kui välja jäta see hilisem tunne, nagu oleksid kõik organid kokku surutud. See tõesti keerles viis minutit, kuid siiski seda kaht naela väärt. :))


Buenas noches !! 



.....ja sellega mu hispaania keel hetkel piirdubki....

No comments: