Wednesday, September 5, 2012

Reede hommik algas mul palju lubavalt, suutsin ennast majast ja toast välja lukustada, kuid õnneks lahenes see kiiresti. Päev algas ümber kooli ringi käimisega ja küsimustikule vastamisega. Idee oli koolimajaga tuttavamaks saamine, kuid kuna see mul ilmselgelt täiesti selge on, näitasin poolakale niisama ringi. Kurtis kuidas ta joonistada ei oska ja füüsikas hea pole, kuid valis need kõrgemal tasemel. Aga siin suhteliselt kombeks alguses aineid vahetada, niiet selline asi tavaline. Hiljem käisime oma tunniplaani järgi tundides, üks klass oli mul ainult valesti pandud. Olin kõikide inglaste ja ameeriklastega ühes klassiruumis. Väga hull ei olnudki, aga õnneks sain selle välja vahetada, kuigi õpetaja üritas mind veenda sinna jääma. Kusjuures nüüd kui olen ükspäev koolis käinud, anti meile homseks juba esimene kahe leheküljeline essee kirjutada.
Hiljem lobisesime gruppides personal tutoriga ning kuna meil pärast seda paar tundi aega oli, läksime Itaaliase ja Serbialasega Summertowni kohvitama. Mul pole ammu nii lõbusat vestlust olnud. Täiesti tundmatud inimesed ning jutt aina voolas. Alustasime küll filmidest ja muusikast, kuid lõpetasime Nõukogude liidu plusside ning saatuse küsimsute arutamisega. Siin on ikka palju minu sarnaseid imelikke inimesi ning minu poolt on see alati kompliment.
Õhtul vaatasime veel ühes elutoas filmi, kus mõned Itaaliased meiega liitusid. See aasta polegi nii palju sakslasi, pigem on asi itaaliastele üle läinud. Päris pettumust valmistas see, et mõned polnud Fight clubist kuulnud ning ehmusid päris ära, kui see Serbia kutt vastas, et "The first rule of fight club is that you dont talk about it !!" Edasi tutvusime Slendermaniga, niiet koju tagasi jalutamine oli meil päris lõbus :D
Laupäeval oli väike matemaatika test, mille ma väga mõnusa suve tõttu vaid väikest osa oskasin teha ning edasi oli tiimide kokkusaamine. Meil oli ikka päris naljakas kooslus, tiimijuht oli selline ÜLIMALT entusiastlik ja võiduhimuline, mäletasin seda juba eelmisest aastast. Läksime linna foto"võistlust" täitma ning taaskord olin pärast seda päris läbi omadega. Kõige lõbusam oli aga nendest hilisemal võistlusel pilte kokku panna. Sain lähemalt tuttavaks ühe Norra tüdrukuga, kes ei teadnud kus Eesti asub... Üldiselt enamuse inimeste nimesid mulle meelde pole jäänud, niiet nimepidi kutsumist üritna ma vältida nii palju kui võimalik. See on oma ette katsumus.
Kuid fotovõistlusest nii palju, et tegime linnas ettenähtud kohtades pilte ja pidime hiljem need videoks kokku panema.  Meil oli tund aega aega, et kõik pildid läbi sorteerida, muusika valida ning välja mõelda kuidas windows moviemaker töötab. Kui viis minutit oli lõpuni jäänud oli minul päris pinge peal, sest kuigi meil oli muusika VALITUD, see polnud isegi kellegi arvutis, movie maker ei reageerinud ning ainult mina ja üks poiss olime vastutavad video tegemise eest. Teised olid hõivatud laulu harjutamisega(Call me maybe, IB versioon), etenduse kavandamise ja postri valmistamisega.Õnneks olime me eelviimased kes seda tervele saalile näitama pidid, niiet pärast pikka närvitsemist saime me sellega hakkama! Pole kunagi oma phososhoppi kiiretele skillidele nii tänulik olnud. Väga amatöör photoshop küll, kuid vabanduseks võin kosta, et meil oli väga limiteeritud aeg.
See oligi vist mu lemmik osa tervest nädalavahetusest. Meie gruppil oli eriti vinge laul, mille videot te loodetavasti(kui kõik ilusti ära laeb), siit näha saate:






Mõned photochallengi pildid :











No comments: