Wednesday, April 17, 2013

Ma olen uppumas. Oma enda mõtetesse ja kohustustesse mida ma nii hõlpsalt vastu võtan. Täna alustan siis sõudmiskursusega algajatele. Eile käisin jooksmistrennis ja esmaspäeviti plaanin ÜRO-päeva Novembris. Lisaks kõigele olen ma aina rohkem ja rohkem seotud organisatsiooniga KEEN, ehk puuetega lastega sportimine ja nende vanematele paariks tunniks puhkuse andmine. Reedel lähen tutvustan ühele kõrval koolis käivale tüdrukule meie pinkiklubi ja laupäeval lähen KEENiga ujuma. Oh seda minu mõistust küll, ei saa vist ise ka aru mille jaoks ma pidevalt kohustustele allakirjutan. Samas on kõik need tegevused ideaalne puhkus. Palju palju produktiivsem kui tv-seriaaalide vaatamine ja internetimugavustes istumine. Vähemalt ma tunnen, et teen midagi kasulikku ja arendan ennast mingis mõttes, samal ajal koolsit pausi pidades. Mis internetti puutub, siis just sellel põhjusel tulin ka blogisse kirjutama. Järgmiseks viieks nädalaks olen ma oma Facebooki konto ära blokkinud, et saaksin just õppimisele ja muudele tegevustele keskenduda. 12. mai on 10km jooks Oxfordi kesklinnas ja kaks nädalat enne on Blenheim palee juures 7km jooks ning tahaks ka need edukalt siiski ära teha.
Vahepeal on mul olnud aga väga väga väga edukas vaheaeg. Nägin kõik kallid inimesed ära, käisin eesti meistriga spas ( hehe oma emaga), Soomes võistlesin parimate trennikatega ja viimase vaheaja poolest veetsin Lõuna-Itaalias sõbranna juures. Sai päikest võetud, pizzat pastat ja mozzarellat söödud ning tähelepanu eest minema joostud. See oli väga huvitav kogemus, poleks arvanudki, et kultuur ikkagi nii palju võib erineda. Ala. isegi politsei vaatas kummaliselt, et kellegil oli tagaistmel turvavöö peal. TURVAVÖÖ, mille olemasolust perekond isegi teadlik ei olnud. Nüüd aga on mul kahe tunnine paus, sest inglise keele tund jäi ära. Seda aega aga kasutan nüüd asjalikult ja kasutan interneti otsingumootorite võimsust, et otsida rohkem infot Jungi kohta ning matemaatika kasutamise kohta psühholoogias. Üritan ka Yevgeni Zamyatini "We" uuesti läbi lugeda selle nädala jooksul. Seda raamatut soovitan ma küll iga ühele kellel plaanis ka Orwelli "1984" läbi lugeda. See raamat andis inspiratsiooni nii talle kui ka Huxleyle "Brave New World" kirjutamisel. Eesti lugejad võivad selle ka vene keelsena leida. (kuigi raamat ilmus esimesena inglise keeles, sest ilmselgelt keelas Stalin, keda ka sümboolselt kujutatud on, ilmutamise Nõukogude Liidus ära). 1920ndatel ilmutatud raamatus võib igaüks leida kas lihtsaid ideid või keerulisi filosoofiaküsimusi, vastavalt selle mis põhjusel selle lugemisele on satutud ning peaaegu 100 aastat ilmunut raamatut võiks tõesti lugeda ükskõik mis ajastul. Tõesti huvitavalt kirjutatud ja ühiskonnale on samuti erilise nurga alt lähenetud.
Küll ma ikka pean palju jaksama...- ennast kiitmast ma ei väsi :D Eesmärk o nvähemalt selge- järgmised kaks kuud väsitan ennast ära ja teen nii palju ku ijaksan, et siis suvekuid rahulikult nautida ning esimesed päevad Eestis maha magada.
 Kuid lihtsalt neid esseesid koguneb ja koguneb ning avastasin taas oma e-mailist ilusa kirja kuidas TOKs(teadmiseteooria) peab matemaatika ja teaduse kohta 1000 sõnalise essee kirjutama. Nagu meil juba piisavalt poleks tegemist kõikide IA´dega ja oma enda sotsiaaleluga korraldusega. Loodan, et mu mitte pidev postitamine on selge põhjusega. Kuid nüüd, kui on palju tööd vaja teha ning sõudmise trennis käia, siis on ju juba ette teada kuidas mõtted kõlguvad mujale. Selletõttu ei tasu mu blogi liiga kauaks kinni panna- ehk leian aega teile kirjeldada kuidas ma esimeses sõudmise trennis korralikult vette lendasin ja kõik teised endaga kaasa tirisin. Sest see on mu kuri salakaval plaan- ainuke kukkuja ma küll olla ei kavatse. Ilmad on küll ilusad olnud + 15 kraadi, kuid ega vannivee lähedale see järvevesi ilmselgelt ei küündi.

Kui soovite minuga ühendust võtta, siis telefon, skype ja ka blogi kommentaarid on alati teretulnud. Soovige mulle edu selle tohutu hulga tööga millega ma pean toime tulema ning päikest teile sinna Eestisse ! :)


No comments: