Tuesday, May 8, 2012

No kohe üldse pole tuju. Lihtsalt ei ole. Ei ole tuju kooli jaoks. Ei ole tuju kirjutada. Joonistada. Pildistada. Ainuke inimene, eks mu siin täiesti lounimisest välja toob, on mu toakaaslane Helen. Temaga on küll vahepeal nii tohutult palju juhtunud ja ta põhimõtteliselt ainuke inimene kes suudab mu tuju paremaks ka teha. Järelikult peabki nii olema, et vahepeal pole kohe üldse tuju midagi teha.. Vahel ehk peabki kõik korraga ära tüütama ja viitsimine nullis olema.
Samas ma ei näe sellel mingit põhjust. Viimasel nädalal on just päris palju head juhtunud- pinksis on head treeningud ja võistlused olnud, koolis on ka täpselt need ained mida ma tahan ning isegi tunniplaan sobib päris hästi. Kõige nõmedamaks pean ma asja juures vist enda vingumist. Tõsiselt ka, ma ei mõista mis mul peas toimub, et ma viimasel ajal nii palju vingun. Aga no mis seal ikka, loen veidike raamatut ja magan ennast parem välja, väsitav trenn oli ka täna. Järjekordne lühike lõik on mu elust siia üles kirjutatud.
Nautige muusikat ja pilte mis ma ühel õhtupoolikul pärast jooksmist tegin. ( jooksin tuppa tagasi kaamera järgi, sest ilm tundus heaks(loe:tormiseks) pöörduma) :

Translation: Basically I just dont bother to do anything .I cant even make myself write something, not even mentioning doing anything for school. Lack of motivation is killing me, although there´s no reason for it. Table tennis has been pretty good lately and theres nothing wrong in school either. And then I just keep whining...... Anyway at least my (the best one ever!!) roommate doesnt let me be a complete loner and can cheer me up anytime.
Seriously.. I should just get some sleep and everything will be better. My blog is called "love life and life will love you back" for a reason, therefore i should really stop writing this non-sense.
Enjoy the music and the few photos I took.




Viimane pilt on sellepärast, et ma tegin Eestis hästi palju süüa ja sinna hulka kuulus ka TIRAMISUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !1 Ning jah, see vääris igat suurt capslockiga U-tähte

:)))))))

No comments: