Tuesday, December 13, 2011

Karma is a bitch. I do not know why it happened to me, but it's rather a funny story. So the day before yesterday I ate waaay too much m&m s, I felt so sick and couldn't move for an hour. Anyway that's a reason why I don't want to even see m&ms anymore(they are the best and the worst candies at the same time). Yesterday we had Secret Santa and guess what my secret santa gave me? YEAAH, a box of m&ms, isn't that a good irony of life. Well at least I had a good laugh and I now know why i felt so sick of them. Those uncountable E-ingredients. Seriously, I think that m&ms don't consist of anything else than E ingredients. Even that so called milk chocolate, is actually only E-ingredients.  no surprise that i had a overdose of them..... but I guess that when i arrive home this satruday, all this is forgotten, and there is even a bigger chance to get sick of all "kirjukoer"(the best Estonian dessert, but i prefer not to translate it).
I don't know what's going on with me, but every day seems strange now. Yesterday I thought to lay down after school for half an hour.. which turned out as a  3 hour nap. Great..spent my whole afternoon sleeping. Good thing is that I don't have almost any homework for the rest of the week.
Random...but I re-found a good christmas song, it's a remix, but i like it.

Just discovered, that its not a good idea to visit food blogs before lunch.... Im starving!!! And we cant cook by ourselves here, so I have to wait til Saturday..


Aga nüüd siis eesti keeles samuti. Hetkel mul siis tundi pole ja mõtlesin selle siis kasulikult blogi peale kulutada. Nagu te mäletate, käisin ma londonis olles m&mi poes ning muidugi saabusin tagasi hunniku kommidega. Üleeile siis võtsin paki ette ja sõin neid niii palju(kusjuures isegi mitte oluliselt palju), et ma pidin tund aega pikali olema ja mõtlesin, et annan kohe otsad. Isegi vee joomine ei aidanud. Pärast seda ma muidugi m&me silma otsast ka näha ei soovi. Nõmedad e-aineid täis olevat head šokolaadikommid, mis on nii kohutavalt halvad (jeap, suhteliselt vastuoluline lause). Kuid eile oli meil siis secret santa ning võite kolm kroda arvata mis minu salajane jõuluvana mulle Londonist tõi.. paki m&m komme. Vähemalt saime Andreaga tükk aega naerda. Hetkel on pakk kuskil sahtlipõhjas ja ootab Eestisse viimist. Muidu oli päris lahe majakoosolek, see kellele ma kingi tegin oli eriti sillas sellest french manicure komplektist mis ma talle kinkisin. Enivei, täna on pikk päev ning arvatavasti eilset 3-tunnist lõunauniakut korrata ei saa, niiet ma parem hakkan lõpetama. Eks paistab kuidas see nädal kirjutamisega jääb, laupäeval lendan ära ja kui lennukis midagi teha pole siis ma arvatavasti mõtlen midagi tarka välja. Nüüd aga tundi, tsaukaaaa.
Toidublogisid ei ole just kõige parem enne söögivahetundi külastada.......
HMMMMM kihilisiküpsiseid tahaks kaaa täiega!! (loodan, et keegi kirjutab nüüd märkmikusse selle üles)


No comments: