Thursday, December 8, 2011

Viimane nädal on olnud nii kummaline, et ma ise ka ei usu. Kuid kõige pealt on mul ikkagi niii hea meel, et ma tulen blogisse ikka kirjutama enda pärast ja selle tõttu, et mul on mõni idee. Vahel on küll mõnda blogi lugedes näha, et inimene kohe üldse ei viiiiiitsi kirjutada ja siis veab mingit mõttetut teksti kokku. Mitte et mu enda tekst mõtekas oleks..ma lihtsalt naudin selle mõttetu jama kokku panemist ja see on põhiline.Sellest olen ka aru saanud, et kui mingi mõte tuleb, siis tuleb see lihtsalt KOHE kirja panna, muidu on see kadunud ka. Mul on pidevalt mingid ideed, millest tahaksin kirjutada, kuid kui ma päeva lõpuks ennast arvuti taha vean, on kõik sõnad kuhugi kadunud.
Viimane nädal on tõesti kummaline olnud. Nädalavahetus oli super! Viimased kaks nädalavahetust on nii head olnud. Seekord oli siis isa siin ja sai siis Oxfordis jälle ringi käidud, palju söödud ja muidu muuseume külastatud ja isegi pinksi mängitud. Mis btw. oli äärmiselt kummaline, aga mulle meeldis.
Esmaspäeval oli jälle nii halb päev, et ma ei tea kuidas ma ennast õhtuni vedasin. Suutsin hommikul jälle sisse magada ja no lihtsalt selline tunne, et kohe üldse ei jaksa enam. Õhtul aga tegi päeva lihtsalt nii palju paremaks üks lühike kolme tunnine skypei kõne. Alles siis sain aru kui väga mul oleks olnud vaja juba varem nende inimestega rääkida ja ühe täiesti strangeriga ka, kes suutis ka ikkagi mu tuju heaks teha. Einoo päris naljakas kõne oli ikka, aga selline meetod töötas. Nii hea on ikka teada, et on keegi kes lihtsalt teab mis su tuju paremaks teeb. Kikuga on mul küll vedanud ja muideks ma nüüd juba tean ka mis ma laupäeval Eestisse tulles esimese asjana teen. Ma lähen uisutama!!!!!!!!! Kas pole mitte laheeee :DJah, ma ei söö esimese asjane musta leiba...sest mul on hetkel terve külmkapp seda täis ehk Eesti toitu on küllaga.(mu toakaaslane JUMALDAB piparkooke) Ühesõnaga esmaspäeva õhtul mind kohe üldse ei huvitanud see, et ma tegelikult peaks oma kolmeks eksamiks õppima, who cares eks. Pealegi mu tänane matemaatika eksam läks päris hästi, või noh täitsa enam-vähem. Teisipäev oligi siis sellevõrra parem, et kogu olemine oli parem. Ning täna oli jälle skype ja ülicuul international affairs. 
See on ikka veider, et kui inimesed räägivad endistest nõukogudeliidu riikidest, siis millegi pärast mina Eestiga seda üldse ei seosta. No kohe mitte üldse ei loo paralleele, kui keegi mainib post soviet riike ja kuidas seal elu on( üks-kaks parteid, reaalne demokraatia puudub, inimestel pole mitte midagi). Ma ei tea kas asi on minu võhiklikkuses või ongi lihtsalt nii, et Eestis pole midagi nii halb elu. Täna tuli jälle jutuks post-soviet countries, ja mina ei näe Eestis üldse selliseid aspekte, nagu neile riikidele tavaliselt omistatakse. Olgu, märkan küll kui 9. mail kodujuures inimesed punaste nelkidega pronksmehe asukoha juurde jalutavad, kuid kõik teised asjad mida soviet unioniga seostatakse... Eesti noored ei räägi isegi vene keelt ja minu pilgu järgi on Eestis ikka küllaldaselt erinevaid parteisid. Samuti ei ole näha mingeid antifa protestijaid, kes laulupeo ajal inimesi peksmas käivad. olgu.. veidike ekstreemne, aga üks poolakas tegi eile ettekande anti-fašistide liikumisest, mis teoreetilselt peaks nagu olema fašistide vastu, kuid käitub nagu ekstreemgrupp... mulle tuli päris üllatusena, et enamikes post-soviet riikides on see liikumine päris populaarne. Elu sees pole midagi sellist kuulnud.
No ühesõnaga International Affairs oli ka huvitav, see oli selle jutu põhimõte.
ja enne seda oli ka jälle üks paari tunnine skypei kõne.... natuke liiga paljuks hakkab minema, aga täna sain ju (jep, pool postitust on eile kirjutatud) ajaloo eksami päris hästi tehtud. Kui muidugi välja arvata see jamamine viimase küsimusega, kuid üldiselt ootan head tulemust, Homme veel keemia ja siis laupäeval Londonisse (H). Nii kummaline, olen siin juba kolm kuud olnud ja mitte ükski nädalavahetus pole seda tunni ajast sõitu Londonisse ette võtnud, sest lihtsalt aega pole olnud, kas siis lauatennise või millegi muu tõttu. Nüüd siis ootan päris huviga. Mitte muidugi nii väga kui Eestisse ja Singapurisse minekut. Plaanid on küll palju lubavad ;)
Ahjaa, täna on uisutama minek ka majaga, mingi house-event mida vahel peab korraldama. Kusjuures väga tüütu ei olegi, ma ei viitsiks nagunii terve õhtu keemiat õppida, ainult natuke peab kordama ja siis homme hästi ära tegema.


Translation: Ok, seems like I'm already getting tired of all that translation thing, so I now decided that when I feel like writing in english, then I'll just do so. I'll still keep writing in Estonian, but I'm sure going to post something occasionally in English as well. I might just as well copy a few pages of that diary I now have to write for my English class. But basically this weekend was awesome, my dad was here etc. Then Monday was even worse than usually and the evening got better because I spent 3 hours skypeing with my friends.(yeah, and not studying for the exams... which actually went well, though i still have chemisrty tomorrow). Anyway, i have a class now, so got to run. Enjoy the pictures.
Mõned pildid veel eelmisest nädalavahetusest Katssssiga:

 Ning see nädalavahetus isssiga Christ Chruchissee (kus Harry Potter filmitud on):




No comments: