Wednesday, January 18, 2012

Lihtsalt väike postitus teile teada andmiseks, et homne päev tuleb mul lihtsalt AWESOME. Täna käisin Annaga linnas, et Oxford Unioni avaldused sisse viia. Hämmastav millised hooned need ikka olid.. ja meile on antud võimalus seal sees kõndida, näha ja isegi kasutada seda suurepärast raamatukogu ning suhelda üliõpilastega. Ükskõik kui nerdilikult see ka ei kõlaks, aga ükskõik mis inimene oleks selle võimalsue eest tänulik ning ma usun, et kes seda ei hindaks oleks lihtsalt..ekstreemselt võhiklik.Lühidalt öeldes- Oxford Union on ülikooli kommuun, kus toimuvad debatid erinevatel teemadel ning külalisesinejad käivad loenguid andmas. Iga neljapäeval toimuval debattil saab kuulda inimesi kõnelemas(ja ilmselt ka vaidlemas) teemal, mis neile huvi pakub ja millega nad kirega tegelevad. Homne teema on " This house believes that a bad law deserves to be broken."  Selle väite pooldajatest tundub mulle kõige huvitavam Bill Browder, kes kaevati kohtusse Vene valitususe poolt, sest ta paljastas korruptsiooni valitsusepoolt omatud firmade kohta. Samuti on selles osapooles esindatud see aasta maailma parimaks kõnelejaks nimetatud üliõpilane Ben Woolgar.  Vastaspooles on aga advokaat, kes viimase aja väga tähtsa teemaga siin Suurbritannias tegelenud on, nimelt phone hackingu skandaaliga. Samuti on seal esindatud parlamendi liige, BBC ajakirjanik ja veel keegi kes vähemalt tundub asjast teadvat(sest no imlselgelt ei ole kellegil kes asjast ei tea, mitte mingit võimalust sellisesse kohta rääkima pääseda). Ahjaa!!! üks inimene pakkus mulle veel huvi, üks ekstreem keskkonna kaitsja.. kindlasti on huvitav tema seisukohti kuulda. No kui aus olla, siis need nimed ei ütle mulle midagi, aga nende erialasid kirjeldavaid tekste lugedes tõotab tulla huvitav kuulamine .Arvatavasti enamus seaduse terminid jne. jäävad mulle võõraks, kuid sinna minek on seda kindlasti väärt. Kuigi juba selles majas viibida, kuhu vaid liitunud üliõpilastel tegelikult pääs peaks olema, on põnev.  Meil üldse õnnestus sinna pääseda suhteliselt juhuse läbi, sest Annaga hakkas kohvikus üks suvaline üliõpilane põhiliselt lihtsalt rääkima ning siis seletas mis asi see Oxford Union on. Koolis meile seda eriti ei reklaamita, kuigi koolil on nagu leping, et vaatamata sellele, et me ülikooli alla ei kuulu, võime me siiski liikmeks saada.
Samuti lugedes järgmise 10 nädala külalisesinejate nimekirja, tekib vaid tahtmine ainult seal viibida. Ehk natuke kodutööd tuleb ohverdada...mis sest et see veerand tulevad eksamid otsustavad selle, kas me edasi saame jääda...samas mu personal tutor on mulle juba korduvalt öelnud, et koolil on mulle pmst. juba ammu pakkumine ära tehtud :D Aga see selleks.
Mõned esinejate nimed on ehk ka eestlastele tuttavad. Kindlasti on moeinimesed kuulnud Giancarlo Giammettist, kes on Valentino Moemaja auliikmest president (parandage mind palun, kui me eesti keelne tõlge ja mõtlemine pole päris korras)  ja kes on Valentino Garavani kolleeg. Samuti tuleb nii mitmeidki poliitikuid ja maailmamajandusest jagavaid isikuid( isa, sa võid mulle pärast kirjutada, siis loetlen sulle need nimed, sest mulle need ei ütle peaaegu midagi :D ). Ning muusikutest tuleb rääkima Pete Doherty. Ühesõnaga Oxford Union on koht, kuhu tavaliselt mainekad inimesed loenguid tulevad pidama ning kus ka peale nende loengute kuulamise, saab niisama aega veeta ning seda kõike nähaaaa !!!!!
Vähemalt annab see mulle tegemist ja viib mõtted kõrvale järgmiseks kaheks kuuks, mil ma veel kõigist kaugel olen. Kuid nagu näha, siis igav mul küll hakata ei saa, pigem kukun nädalavahetusiti väsimusest kokku.
samtui on selle nädalavahetusega..laupäeval on maakondade vahelised võistlused ja kõik tunduvad eeldavat, et kuna top 50 on kohal, siis ma mängin hästi ning tõstan oma nüüd eksisteerivat(!!!! INGLISMAAL) reitingut. Kuigi mu vorm on praegu mega kehv, kuid loodetavasti saab reedel seda parandada ning vahel tulebki paremini välja kui ammu pole mänginud... lihtsalt üritan positiivne olla. Pluss mul on päris mitu esseed vaja järgmiseks nädalaks ära teha. Ning seda Charles Dickensi keerulist raamatut lugeda. Ja skypes olla. Ja oma toakaaslasega välja minna. Ja mingil määral ka eksamitele mõelda. ja skypes olla. Ning mis peaaegu et kõige tähtsam- piisavalt und saad aja üritada mitte sõltuda red bullist. msi ma kardan ,et võib varsti juhtuda.
Samas on see kõik seda väärt, kuid kui ma kõigega toime ei tule, siis bye-bye mõned activityd ja sleep(või kohati ka social life). Samas see kõik mis ma siin teengi ongi social life, vaikselt tuleb jälle tuju tagasi selle kõigega tegeleda.  Ning no kui see kõik tõesti nõuab seda, et ma kohvist sõltuvuses olen ja söömiseks aega pole.. siis see on ikka parem kui mitte midagi teha. :D
Ning muidugi on oma essee kirjutamise asemel parem kirjutada midagi oma blogisse... peaks selle photobombi ka ära teha ning selle hunniku pilte siia lisama.
Enivei, aitäh neile, kes selle läbi viitsisid lugeda.
Kuulake ikka siis head muusikat ja ärge liiga pahased olge, kui ma pidevalt aega ei leia, et skypei tulla.. ma ikka mõtlen teile ja küll ma nädalavahetusel paar tundi skypele leian.

Tumblr_lvr837aodn1qczqexo1_500_large

Tumblr_ly0mx6hsrm1r8w8vno1_500_large

Il_570xn.304296586_large

No comments: