Monday, January 9, 2012

Kas uusaasta lubadusi on natuke liiga hilja teha? Sest ma mõtlesin esimest korda elus siis lõpuks midagi lubada. Kuid ma usun, et võin seda ka ilma uusaastata teha, ehk siis nüüdsest kavatsen ma ka palju rohkem aega kirjutamisele pühendada. Alustasin siis sellega, et olen kahe päevaga kirjutanud 3000 sõna ja ma polegi vist kunagi nii palju lihtsalt enda jaoks ühte wordi dokumenti kirjutanud. Kordagi pole suutnud läbi ka lugeda, sest pidevalt tuleb midagi meelde ja no tõesti ei ole tuju kõike uuesti läbi lugeda. Kuid neid õigeid blogipostitusi(kui ma olen enda jaoks lõpuks õige defineerinud) hakkan alles siis kirjutama, kui mul see 3000 sõnaline essee on valmis saanud. Reedeks kavatsen teile midagi siia ikka leiutada. Vaatamata faktile, et ma oma inglise keele õpetaja Dear Diarysse pole mitte sõnagi kirjutanud....GREAT.Loodetavasti hakkab mul kirjutades parme olla ka. Mitte et minuga korras ei oleks, lihtsalt nüüd mul jälle esimesed paar nädalat see vastik tühi tunne sees. Kuid kõik läheb üle. Vähemalt läheb neutraalseks tagasi ja tuleb see rutiin sisse. Mis seal Eestis siis ikka nii palju paremat oleks.. Ainult sellepärast kõik vaheajad nii kordades paremad ongi, et ma seal nii harva käin. Rutiinita peaks nagu teoreetiliselt ikka parem olema, kuid selle tühja emotsioonitu tunde vastu ei ole siiski ravi. Kui, siis veidike skypei, mis kõike leevendab, kuid eks see võtab mul vist igakord paar nädalat harjumisaega. Kõik on lihtsalt nii keeruline ning isegi kui ma ainult mõtlen omale asjad keeruliseks, ei muuda see fakti et kõik on keeruline.
Et te mul ikka edasi loeksite ja mu blogikest ei unustaks, postitan siia mõned pildid, mille sarnaseid  te kindlasti rohkem tahate näha ja selle tõttu reedel uuesti tsekkima tulete.






No comments: