Sunday, October 9, 2011


Kaks päeva põhimõtteliselt hommikust õhtuni raamatukogus olemist. Nelja essee ära lõpetamine ja bioloogia ning ärinduse eksamiks õppimine läks iseenesest suurepäraselt. Või noh, mulle täitsa meeldib seal raamatukogus. Samas ega see nädalavahetus ainult õppimisele ei kulunud. Laupäeval veetsin natuke aega ka jõusaalis ning õhtul oli meil wardeni ära saatmine, ehk sõime pitsat ja rääkisime jutte. Ma muidu käisin enne seda ka välajs söömas, aga õhtul oli ka mõnus natuke pitsat näksida. Ühtlasi oli ka väga huvitav. Meie warden õppis neli aastat Oxfordi ülikoolis FÜÜSIKAT ning nüüd kui ta on lõpetanud ,et tahtnud teda(või õigemini ei meeldinud talle pakkumised) keegi, peale cambridgei, kuhu ta nüüd kaose teooriat ja midagi veel uurima läheb. No ikka väga äge. Meie uue wardeniga olen ka rahul, väga armas naine on :) 
Kuid laupäeva õhtuks olin ikka päris surmväsinud ja arvestadesa seda, et ma täna hommikul kell 9 ärkasin, selleks et 10ks sööma minna, siis võib öelda, et tänane pole ka kuigi palju parem. Kuid vähemalt sain kõik kodutöö tehtud ning võib öelda, et ka bioloogia eksamiks olen hästi valmistunud.
Kella kolme aeg aga toimus siis selline...omapärane....jalgpall. Võistkonnad tulid siis igasugustes kostüümides kohale. Kui nüüd täpsem olla, siis ainult kaks võistkonda läksid sellega kaasa, ülejäänud võtsid mänge päris tõsiselt ja ei olnud sugugi nii huvitavad. 
Väike seletus ka, miks see üks konkreetne võistkond pamperseid kannab. Asi on väga litne, nad on kõik babyhouseist, ehk kõige nooremate majast, mida babyhouseiks kutsutakse. Vastas võistkond neil olid  venelased põhimõtteliselt ja mul oli niii naljakas vene keelt taaskord kuulata ja kõigest aru saada. Samas ega nad midagi tõsist seal väljakul ei rääkinud, aga ikkagi oli boss tunne mõista. Muidugi kui nad koridoris kiiresti ja keeruliselt räägivad, siis ma ei hakka keskendumagi..
Kuid edu mulle siis eksamiteks, ehk leian aega teile veel huvitavatest juhtumitest jutustada, mis vahepela toimunud on. Iseasi kas te nendest juba enne kuulnud olete, sest ma ikkagi skypen päris tihedalt. 
Ahjaaa homme toimub ka huvitav üritus- Kasiino õhtu-, kuid sellest pikemalt hiljem, visake parem pilk piltidele, mis on kohe kindlasti parem tegevus, kui mu tänase teksti lugemine: 

PS! Kui pildile vajutad, siis ilmub see suuremana!!

















No comments: