Thursday, October 13, 2011

Life is like a piano: What you get out of it, depends on how you play it.

223008_10150553644355567_707450566_18050074_7203709_n_largeMa loodan, et see postitus ka kunagi mu lugejateni jõuab, sest internetiga pole hetkel kõige paremad lood.
Aga teeks siis täna tavapärase "Mis ma vahepeal teinud olen" postituse, sest sellega saan ma tavaliselt kõige tähtsamad asjad ära arutletud ning muljed räägitud.
Esmaspäeval oli siis taaskord eksamiteks kordamise päev, ehk peaaegu igas tunnis me ainult kordasime ja küsisime küsimusi. Teatris saime ka siis teada, et meil kolmapäeval eksam. Ei ütleks, et väga hea meel oli kuulda, et meil vaid kaks päeva mingi antiikaja(ehk keskaja) inglise keeles oleva monoloogi pähe õppimiseks ning enamuse tunni vaatasime Macbethi animatsiooni või midagi ja ma pidin magama jääma, sest isegi kui ma alguses sellest aru sain, muutus see keskel nii segaseks ja olgem ausad.. kõik Shakespeari näidendid on samasugused. Ma lihtsalt ei mõista seda.. Ahjaaaa väike vahemärge ka, enne kui ma selle igaveseks unustan. Me oleme mingi kahes tunnis juba Doctor Who´d vaadanud. See on see seriaal, mida Sulo on mind terve suvi vaatama sundinud, aga mida ma pole teha viitsinud. Ning nüüd olen väga tänulik, et ma selle peale suvel aega ei kulutanud, sest mina selles küll midagi erilist ei leidnud...... Aga vähemalt üks asi tehtud, nüüd tean millest ta mulle räägib.
Ülejäänud päev oli suhteliselt üksluine, väga midagi erilist ei toimunud. Printisin oma teatri monoloogi välja ja õppisin bioloogiat. õhtu oli aga paalju põnevam . Vaatamata sellele, et mul kohe üldse tuju välja minna ei olnud, ei kahetsenud ma peaaegu üldse, et seda tegin. Kasiinoõhtu oli niivõrd lõbus. Aitäh kõigile, kes enne mulle pokkerit vaevusid õpetama. Alguses võitsin ikka täiega, vedamisega oli hästi. Kaks korda oli ässade paar mul käes korra kuninga paar ja no vedamiselainel olin. Aga siis võeti mu õnn ära ja ma kaotasin peaaegu kõik .Samas oli kell nii palju ka, et ma ei jaksanud seda pokkerit enam nii palju mängida.Vähemalt oli tasuta toit ja maaaaasikad!!  Pluss nii naljakas oli kuulata kuidas terve laud ohkas, kui ma jälle võitsin. "Teisi, stop WINNING!! share it with me now" . Ning see, et eranditult kõik olid teemaga kaasa läinud olid super. Must&Valge&Punane  ehk põhimõtteliselt red carpet.
Muidugi hommikul ma nii õnnelik polnud, et kell 1 magama läksin. Või no see polnud otseselt kasiinoõhtu süü. Lubasin ühele IB2le pilte jalgpalli turniirist et ta saaks neid koosolekul kasutada ning need laadisid mega kaua. Millegipärast on alati nii, et kui oleks vaja oma unetunnid kätte saada, siis ei tule see magama jäämine midagi nii lihtsalt. Nii oli mul ka esmaspäeval.. lihtsalt vähkresin ja magama ei jäänud..
Teisipäev möödus täiesti udus, esimest korda oli mul koduigatsus. Väga masendav päev. Kui väljaarvata bioloogia test, mis oli ülimalt kerge, kuigi ma suutsin vähemalt ühe ülilolli vea teha, aga mis seal ikka. Ma oleks ikka väga pettunud, kui alla seitsme saan, sest ma olen enamust seda juba Eestis õppinud ja ainult inglise keel oli katsumus seal.
Rock-climbingu jätsin teisipäeval vahele, sest muidu poleks matemaatikaks ja teatriks üldse aega õppida olnud. Kell pool kaheksa läksin pinksi mängima ja ma poleks iial uskunud, et siinne lauatennise treening võib terve mu päeva niivõrd heaks muuta. Algas siis sellega, et see vanem mees, kes Eesti kampsuneid armastab, näitas mulle 10 aasta vanust postkaarti Tallinnast. Hind oli kõik kroonides ja see oli niiii armas temast. Ülejäänud trenn oli ka fun. Kunagine Briti meister ja Euroopa top 10s olev naine käis meid treenimas. Hakkab korra kuus käima ning hästi positiivne inimene on, üritas mu lootusetut topsi parandada ning tagantkäega aidata. Aga no päris lahe trenn oli ikkagi. Võitsin kõiki võitjate lauas ja vabsjee kõik läks peale. Hakkan vaikselt seltskonnaga ka ära harjuma, pole küll sama mis Eestis ning ega ma ei eeldagi et peaks olema. See on selline omaette kogemus siin, kõik inimesed on uued, kuid hakkan juba kõigiga aina rohkem läbi saama. Positiivne on see, et britid on sarkastilised ning nende huumorimeel ühtib minu omaga.. väljaarvatud selle ühe, kes lihtsalt loomupärast sellest aru ei saa.
Koju jõudes ootas mind arvutis muidugi hea uudis Sloveenia võidust ning päev oligi korda läinud.
Täna hommikul olid enamus siis tohutus masenduses, sest enamikul oli täna kaks eksamit. Minul samuti, aga "Bob Marley- Don´t worry, be happy" ja muud head mõtted(10 päeva ja ma olengi nädalaks Eestis!!) ei lasknud mul eksamitest kui milleski negatiivsest mõelda. Monoloog oli ka mul enamjaolt pähe jäänud ning see, et ma paar lauset vahele jätsin...well, seda õpetaja ei märganudki. Matemaatika testi pärast ma väga ei põdenud ning see läks ka üsna hästi, eks reedel paistab kuidas läks.
Edasi käisin jõukas ning siis tavaline küpsiste aeg ning siis tegin Annaga pargis kodutööd. Skypel oli ka täna päris suur osa mu päevast.
Kuid nüüd peaksin jälle hakkama magama minema, homme viimane eksam-ärinduses :)

VARSTI NÄEME !



tsaukapauka,
Teisi

No comments: