Saturday, October 8, 2011

See postitus oleks pidanud tegelikult eile ilmuma...
-----
Ma olen nüüdseks täiesti järjekaotanud millest ma rääkinud olen ja millest mitte. Annan siis lihtsalt teada ,et elu on ikka veel lill, kui väljaarvata need neli esseed mis mul teisipäevaks vaja kirjutada ja kolm eksamit järgmine nädal... Ei ütleks, et nädalavahetuse tunne. Bioloogia ja ärinduse testid on veel eriti tähtsad, sest bioloogiat tahan ma järgmine aasta kindlasti võtta ning ärinduse koha pealt pole ma veel kindel...
Vahepela on lihtsalt nii palju positiivset juhtunud, iga päev on mõni väike asi mu päeva päikese toonud. Msi on väga vajalikuks osutunud, sest alles nädal aega tagasi olnud päikeselistest ilmadest pole enam midagi järel. Tahaks vaid mitu kihti kampsuneid selga panna ja villased sokid jalga panna ja siis kubujussina ringi käia. Mis siis veel? Mu inglise keele õpetaja tõi mulle peenleiba, sain vanaemalt ülimalt armsa kirja, sain oma hinded ja kommentaarid taaskord ning hmm.. EESTI VÕITIS PÕHJA-IIRIMAAD!!! fun fun fun. Olen kõigega rahul...kui välja arvata see ,et ma oma nädalavahetuse raamatukogus veedan. Loodetavasti seekord suudan seal keskenduda, sest mõnikord on küll nii hea seltskond koos, et enamus aja ma lihtsalt naeran. Paari nädala pärast tulen juba Eestise ja veedan seal ühe suurepärase nädala ! Kuigi mulle siin väga meeldib, ei suuda ma ka seda ära oodata.
Kui ma homme luuletustest ja raamatutest tüdinenud olen, siis saate ehk taaskord ühe pikema postituse osaliseks.
Mõned pildid mis ma eelmine nädal Katharinast tegin :





No comments: