Monday, November 7, 2011

Pildid Pildid Pildid

Mu elu esimene Halloweeni pidu oli ikka päris vinge. Mul on toakaaslasega ikka tohutult vedanud. Tegi mulle Halloweeni peo jaoks meigi ja muidu ka ei ole tal mingeid halbu harjumusi ja üldse vedas mul väga ikka sellega.
Briti bussi juhid on kordades lahedamad kui Eesti omad. Peale selle, et nad sulle juuste kohta komplimente teevad, räägivad nad ka niisama juttu ja arutavad maailmaasju. Stereotüübid Eesti kohta muutuvad ka iga päevaga aina naljakamaks. Enam ei ole küsitud, kas Eestis on demokraatia või kas ma laulan pidevalt (laulev revolutsioon). Nüüd juba küsiti kas me mängime seal pidevalt malet........
Elu on huvitav ikka, ütleks nii. Quidditchis(lendluudpall) sain Griffindori meeskonda. Parem kui Hufflepuff, aga Griffindor on niiii igav, Slytherin oleks hästi sobinud. Kuid ei, ma olen rahul. Täna kui veab, saab isegi õigel ajal magama ja homme saan loodetavasti Barcelona tripile koha ;) 
Ja nüüd siis natuke Halloweeni pilte, hiljem saan arvatavasiti juurde neid.










No comments: