Thursday, November 3, 2011

Tere!!

Long time no see, aga selleks on ka hulganisti põhjuseid. Täna annan lihtsalt märku, et ma olen elus ja terve. Vähemalt mingil määral. Eestis oli mul päris kiire, aga samas ka väga väga tore nädal, kuid mõnes mõttes oli mul ka päris hea meel siia tagasi tulla. 
Üks põhjus miks ma siia sellise postituse teen on lihtsalt see, et ma olen kõigest nii väsinud ja ma tahaks lihtsalt kuhugi hulllult vinguda. Mulle üldjuhul üldse ei meeldi, kui inimesed vinguvad, kuid viimased päevad on nii tohutult rasked olnud, et ma pean kuhugi selle välja kirjutama. Samas on koolis ka väga huvitav olnud. Mul on see veerand siis keemia, ajalugu ja kunst ning kõik need ained on minu meelest päris huvitavad, kuid mu päevaplaan on sõnaotseses mõttes tappev. Võib-olla see lihtsalt tundub nii selle tõttu, et ma Eestis ka korralikult ennast ikkagi välja ei maganud ja koguaeg võtsin midagi ette ja nüüd olen selle tõttu terve nädal nagu zombie ringi käinud. Täna kavatsen kell kaheksa magama minna, vähemalt sain kodused tööd tehtud. 
Kõikidest probleemidest ja maailmaasjadest mida me tundides arutame on ka täielik kopp ees juba. Lähed Rory tundi, vaatad filmi inimkaubanduse kohta. Ajaloos räägid konfliktidest usu tõttu. Siis lõpetad päeva rahvusvahelistes suhetes kuulates veel sõdadest ja kõigest halvast mis maailmas toimub. Aga mina tahaks ka vahel elada oma armsas roosas pallikeses ja mitte mõista mis maailmas toimub. Kuidagi abitu on vaadata kõiki neid probleeme ja teada, et tegelikult pole mitte midagi teha ja asjad lihtsalt ongi nii. Ütleks nii, et kõigel sellel on suur roll miks ma nii väsinud päeva lõpuks olen. Isegi mitte päeva lõpuks.. Ma juba alustan päeva väsinuna. Pluss laupäeval on mul võistlused ehk kell 7.15 sõidan juba välja........... 
Kuid jah, ma tõesti ei jaksa enam isegi arvutis olla, niiet see postitus oligi lihtsalt teile teada andmiseks, et isegi pre-ib on MEGALT väsitav.

No comments: