Wednesday, July 3, 2013

02.06.2013

Tänase – teisipäeva kohta aga teeksin kiire 10 punktilise kokkuvõtte
11.     Costa Rica lapsed on hästi hästi armsad
22.   Kuigi nad keelduvad puuvilju söömast, sest nad lihtsalt ei mõista kui magusad ja head need on.
33.    Costa Ricas on 7 erinevat mandarini sorti ja imelikud puuviljad mis kõik migreeni vastu aitavad.
44.    Inimesed parandavad sind kui sa ütled väiksema banaani kohta banaan, sest tegemist on väiksema sordiga millel on erinev nimetus.
55.     Puuvilja tunnis sain teada, et kõik puuviljad on põhimõtteliselt tervele kehale head ja süüa tohib kaks banaani päevas.
66.    Pereema arvab siiamaani, et olen Saksamaalt pärit, vaatamata minu katsumustele rääkida eesti keelest ja kultuurist ütleb ta siiski minu riigi kohta Saksamaa
77.       Hispaania keelne Simpsonid kõlab lihtsalt liiga naljakalt, niiet ma pole võimalien seda vaatama.
88.    Sain tuttavaks ühe tüdrukuga Inglismaalt kellega nädalavahetusel Monteverdesse lähme ning kelle julgustusel ma ladina ameerika kõrgeimalt benij hüppe ära teen. ( nüüd kui ma selle üles olen kirjutanud ei tohi ma alt hüpata!... alt hüpata hmmm alla hüpata. Eesti keel on ikka ilus keel  )
99.     Kui sul soovitatakse päikesepaistelise ilmaga vihmavari kaasa võtta- TEE SEDA. Jumala eest, võta isegi kaks !!!!
110.  Pärast vihma võid vabalt ujuma minna, üleni tilgud sa nagunii.
110.  Meetod “ naerata, nooguta ja looda, et see ei olnud küsimus” ei tööta.
11.   Meetod " kirjutan punkti number 10 kaks korda ei tööta samuti.
112.   Ticos ( Costa Ricalased) aevastavad väga kõvasti. Või läheb inimeste kõrva kuulmine teisel mandril paremaks?

Ahja: Sul on ananassi silmad !!!! – Üks veidramaid väljendeid mis nad siin kasutavad.


Homme tuleb blogi ainult inglise keeles, mul hakkab inglise lugejatest muidu kahju, et ma liiga väsinud olen, et kahes keeles kirjutada. Lisaks äkki hispaania keele samuti, õppiksin kiiremini ehk. 

See you later :) 




  Selles tunnis siis räägiti iga puuvilja kohta ja sai kõiki imelikke puuviljasid maitsta, 


 






No comments: