Sunday, September 4, 2011

2. september
Kella poole üheksa ajal läksin oma majakaaslastega(küsimärk selle kohta, kuidas ma neid kutsuma peaksin) sööma. Päevaplaane võrreldes selgus, et neil ikka päris teine plaan võrreldes minuga, niiet üsna varsti liikusin mina pre-ib omadega halli, kus toimus mingi kolmas enda tutvustus ning siis pidime inimestega rääkima ning ennast tuvustama. Mõnedega sain paremini jutule, üks saksa tüdruk Isabel, kellega ma pärast veel pikemalt chattisin ning kes õhtul siia ka tuli. Edasi oli sinu enda keele tund. Ilmselgelt eesti keelt keegi kuskil kuulnud ei ole, niiet pidin mingi kirja eesti keeles kirjutama, põhimõtteliselt sellest kuidas mulle siin meeldib, aga no kuna seda suure tõenäosusega ükski õpetaja ega keegi lugema ei hakka, oleksin võinud vabalt igasugust jama sinna paberile ajada.
Väike paus, kus ma kahe saksa tüdruku ja ühe brasiiliasega kohvikus istusin ning siis uuesti halli minek. Toimus mingite kaartide kätte andmine ning pidime paarides üle kogu campuse vastused leidma. Sellist tüüpi küsimused, et kes kus ruumis töötab ning mis kell sa raamatukogust saad kõike laenutada. Olin ühe saksa tüdrukuga punasest tiimist. Ta oli suhteliselt esimene inimene, kes kohe nii tore ei tundunud, aga ta oli ainuke, kellega ma enne veidike pikemalt olin rääkinud. Nagu te aru saate, on siin suhteliselt palju sakslasi.
Edasi oli esimene tutvustav inglise keele tund, mis minu jaoks oli suhteliselt mõttetu, sest ma pidin terve tunni ühe hiinlasega juttu rääkima, kellele minu jutust ainult mu pinksi mängimine kohale jõudis.. See oli nii naljakas, sest ma nagu rääksin hullult pika jutu maha ja ta ei saanud midagi aru.. Edasi pidin tervele klassile sellest hiinlasest rääkima ning nii palju kui ma ta aktsendist ja sõnadest mingid laused kokku panin, rääkisingi kuidas ta vabal ajal ainult telekat vaatab ja spordist eemale hoiab. Minu kohta ta ütleski ainult, et ma mängin pinksi..ta vist isegi ei mäletanud kust riigist ma tulen. Aga no teiste jutte oli veidike huvitavam kuulata. Edasi läksin selle saksa tüdrukuga sööma ning üli sooja ilmaga sai õnneks väljas istuda.
Kell pool kaks oligi juba matemaatika testi aeg. No ütleme nii ,et kõik teemad, mis üheksandas sai läbi võetud, olid ka testis. Enamus aja igatsesin oma kalkulaatorit taga ning mõnda asja ma ei mäletanud ka, kuid vähemalt ma suutsin mõningaidki ülesandeid teha. Kuigi matemaatika inglise keeles polnudki nii raske, kui ma ootasin. Ma parem 3.septembri science testist ei räägi..ma füüsika lehele ei kirjutanud peaaegu midagi, ainult kiirust suutsin arvutada. Aga seal suutsin ma keemia ja bioloogia päris hästi siiski ära teha. Kuid nüüd ikkagi veel 2. septembrist.
Edasi oli paari tunnine paus, mille ajal läksime mingi kambaga summertowni, see on 10 minutilise jalutuskäigu kaugusel koolist. Natukese aja pärast olid kõik ikkagi kuidagi lahku läinud ning ma suundusin Isabeliga kooli poole. Tsekkisin nende babyhousei ka üle, polnud nii väga viga midagi. Kuigi kui ta minu tuba nägi, siis tal vajus küll sõna otseses mõttes suu lahti. Õhtu poole tuli üks austrialane ka siia ning päris tore õhtu oli.
Õhtul oli taaskord palju üritusi või pigem oli see õhtu üks selline quiz, ehk siis tiimide vaheline võistlus. Meie tiim võitiiiiis!!!
Laupäev, 3. september
Hommik algas taaskord hommikusöögiga, mitte midagi erilist. Siis oli väike activitiete tutvustus. Meile anti leht kellaaegadega ning seal on nagu niii tohutult palju asju, mis ma teha tahaks. Enamus neist kuulusid spordi valdkonda, kuid ma pean leidma ka mingisuguse creativity, ehk siis midagi loovat. me peame tegema ühte kaks tundi ja teist üks tund nädalas.  Ma tegelikult kaalun teatri-gruppi minemist, sest  meil oli sellel õhtul tiimidega mingisugune teatri tegemise asjandus ning kuigi ma ei olnud teatri gruppis, oli nii lahe seda kõike vaadata. Samuti ma tegelesin Eestis sellega kuus aastat. Kuid see toimub samal ajal mägironimisega, mida ma tõesti tahan väga proovida, niiet ma jätan vist siiski teatri ära. Samuti küsisin õpetajalt lauatennise kohta ning ta ütles mulle, et ma alguses tuleksin neljapäev sellele ühe tunnisele kohale ja siis nädal hiljem võin ma juba mõne kohaliku klubiga liituda ja proovida mõnda tiimi saada, sest Oxfordis on paar päris head klubi. Tegelikult ma tahaks joogat samuti proovida, kuid see on samuti üks asi, mis langeb kokku ronimisega. samuti kavatsen ma ennast jõusaali registreerida, lihtsalt selleks kui mul tekib tuju trenni teha või sellest kõigest ei piisa. Kõige rohkem ongi mul vist raskusi selle loova-tegevuse valimisega, sest ma pole eriti kunsti inimene, kuid võib-olla ma tõesti proovin mingit rahvusvaheliste suhete gruppi või midagi sarnast.
Pärast seda tutvustust oli meil inglise keele test. Grammatika osa oli minu jaoks väga kerge, ma lõpetasin selle vist esimesena. Kuulamise, lugemise ja kirjutamisega polnud samuti probleemi.
Pärast lõunapausi oli meil järgmine test, mis oli teaduste test. Seda ma juba eelnevalt veidike mainisin ning ma ei liialdanud sellega ,et ma füüsika osasse ei kirjutaund midagi. Üks leht oli praktiliselt tühi, kuid vähemalt keemia ja bioloogia läksid hästi.
Edasi oli jälle tiimide kokkusaamine, mille üle ma nii õnnelik ei olnud, sest kõik kellega ma rohkem suhtlen, on teistes tiimides. Kuid alguses siin ongi nii, et kõik küsivad umbes, kust sa pärit oled, mis majas sa peatud ning mis su nimi on. Mõned küsivad ka ainete kohta, kuid tavaliselt asi lõppebki mingi ebamugava vaikusega. Ega ei oska ka midagi täiesti võõraste inimestega rääkida. Tegelikult nende paari saksa tüdruku ja selle ühe austrialasega on palju parem rääkida, aga minu tiimis hoidsid kõik pigem oma ette. Ainult need pre-ibkad, kes nüüd on ib1 ja ib2 loomulikult teadsid üksteist.
Tegelikult oli seekordne ülesanne päris lõbus. Väsitav samuti, sest me pidime linnas ringi käima ja mingite kohtade ees pilte tegema. Samas sai paremini inimestega jutuga, ib2 õpilased olid ka väga lahedad.
Pärast õhtusööki(ma tõesti ei viitsi sellel pikemalt peatuda, seal on tavaliselt alati keegi uus samuti lauas, kelle riik ja nimi mulle ammugi meelde ei jää, sest siin on niiiiii palju inimesi ja erinevaid rahvusid) kohtusime jälle tiimiga. Siis toimuski see, et pidime mõtlema tiimi laulu, enamus tegid etendust ning mõned disainisid meie plakatit, mis oli kõige-kõige magedam üldse. Teistel olid hästi ilusad pildid joonistatud oma tiimi värvidega jne. Meil oli lihtsalt mingi punase-sinisega plätserdis, mis nagu ma just ütlesin, oli sinisega, kuigi me oleme "team red." meil oli kõige selle jaoks äärmiselt vähe aega, ainult tunnike, kuid selles seisneski kogu point.
Ma olin see, kes tegeles lauluga, kuigi enamus ajast vaatasin, kuidas paar tüdrukut ib2st tegid presentatsiooni meie linnas käigust ning lisasid igasuguseid pilte. See tegelikult koosneski piltidest ning see oli ainuke mille eest meie tiim sai kõige rohkem punkte. Laul oli lihtsalt kohutav..see oli lazy songi(saate seda postituse lõpus kuulata) viisiga, kuid sõnad olid muudetud. See ei kukkunud küll eriti hea välja, kuid vähemalt sai see tehtud. Aga meie etendus oli jällegi päris okei. Ma ei jaksa tõesti kõike detailselt kirjeldada, kuigi samas endal oleks hea paari aasta pärast lugeda.
Pärast seda läksid kõik edasi kuhugi peole, mis oleks pidanud nagu mingi salajane olema, aga ega see ei tundu ju üldse kahtlane, kui hiiglama suur kamp koos ühes suunas liigub. Seal ma väga kaua olla ei viitsinud, parem tulin tuppa ja skypesin kõigiga, kes Eesti aja järgi kell 2 arvutis olid.
Need esimesed päevad on tõesti väsitavad olnud, kuid vähemalt on koguaeg tegevust olnud.


No comments: