Monday, September 19, 2011

Järgmised päevad hakkavad olema kiired, niiet teen vaid  kerge vahelemärkuse, et olen elus ja terve ja ikka veel on kõik väga hästi.
Homme on ainult väga tihe päevaplaan. Pärast kooli lähen otse mängironimisse, siis on tund aega pausi kodutööde tegemiseks ning siis lähen kolmeks tunniks pinksi mängima. Jah..kolmeks tunniks. Järgmistel nädalatel hakkan teisipäeviti ikka vist poolteist või 2 tundi  mängima, niiet homne on erand.
Samas olen ma viimastel päevadel päris mitu e-maili saanud, millest ühes oli ka võistlusgraafik. Kusjuures nüüd tekkis küll täiesti isu hakata sellega tõsisemalt tegelema... nagu Suurbritannia juuniorite meistrivõistlused. KAS POLE MITTE LAHE !? KÕLAB PALJU PAREMINI KUI EESTI OMAD.(jah, see vajas suuri tähti)  Jep, isegi kõla on parem.. mõelge kui palju inimesi UKs on...
 Võib-olla mitte nii tõsiselt, kui te nüüd mõelda võite, aga kuna ma naudin pinksi mängimist niisamagi, siis pole paar korda nädalas kaks tundi mängida ju mingi probleem. Kuid õnneks ei pea ma võistlustele veel keskenduma, niiet loodetavasti ei pea te mu lauatennise juttu enam lugema.
Pigem saate nüüd lugeda kuidas mul on täielik inspiratsiooni puudus. Luuletuse analüüsi, mis koosnes 1000 sõnast, sain ma ilusti tehtud, kuid nüüd on probleem sellest, et mina, täiesti luuleandetu inimene, pean kirjutama endast luuletuse. Minu kultuurist, kuid mis räägiks minust. Ma ei suudaks sellist asja isegi Eestis teha ja nüüd pean ma seda tegema inglise keeles!? Ma kirjutaks parema meelega endast essee või lihtsalt räägiks midagi, kuid luuletus.... see saab katsumus olema.
Väike vahemärkus ka. ma siin vaataisn statistikaid ja päris palju on neid inimesi, kes käivad iga päev vaatamas, kas ma midagi kirjutanud olen. Kuna mul selleks iga päev aega pole ning siis ühel hetkel kogu oma elus mahuka kokkuvõtte teen, siis on palju kergem hakkata followeriks.(või lihtsalt paar korda nädalas tsekkida, sest tavaliselt ma nii tihti ei kirjuta, kui viimastel päevadel) See on see nupp üleval ning siis peaks tulema teade või midagi sellist, kui ma olen postitanud. Seda saab ka anonüümselt teha, niiet ma ei pruugi teadagi saada, kes mu blogi loevad. Aga minu poolest võite te iga päev ka kontrollimas käia.
Kuid täna ma tõesti rohkem ei kirjuta( jah, seekordne postitus oligi vaid mõned read), pean üritama selle luuletuse valmis saada, sest järgmistel päevadel olen ma väga sportlik. Kusjuures.. eile ja täna olin ka. Eile jooksin jõusaalis 10 kilomeetrit ja täna 5 kilomeetrit pluss harjutused. Jah, ma  olen väga uhke enda üle, sest vähemalt nüüd ma tean, et ma siiani suudan seda. Kuid ma nüüd tõesti lõpetan kirjutamise, sest muidu tuleb mul jälle tahtmine midagi lisada.( Näiteks seda, kui tohutult hea raamatu ma omale soetasin ning et ma suudan selle vaevu tundide ajaks käest panna...)



Tsaukaaa ,
Teisi

No comments: