Thursday, September 29, 2011

Love it !

Ilm on päikesepaisteline ja väljas on 25 kraadi, mida rohkem veel elult tahta? Niiiiii mõnus, kahju ainult, et ma põhimõtteliselt ainult paksud riided kaas võtsin ning sellist ilma lubab päris mitmeks päevaks! Ega ma täna pikemalt millestki muust kirjutada ei viitsi, sest sellise ilmaga on mega hea lihtsalt kellegiga välja minna ja koduseid töid kusagil mujal kui toas teha :) Missest, et viimased päevad olen ma ikkagi ringi käinud nagu zombie ja üritanud igal vabal hetkel mitte magama jääda. Eilne rahvusvahleised suhted oli küll erand, hoidis küll ilusti üleval, eriti kui mõne inimese argumendid panevad peaga vastu lauda lööma ja küsima, mis kurat tal seal aju asemel on. No nii närvi lihtsalt ajab. Sorri, kuid ma ei arva, et viga on minus, et ma ei näe seost üksikvanemate kasvatatud laste ja Londoni rahutuste vahel.....!?! Aga noh, ma parem ei hakka sellest mõtlema, tekitab frustratsiooni ja soovi selle üle pikemalt arutleda, kuid kui väljas on selline ilm, siis ma eelistan sinna minna. Võib-olla õhtu poole kirjutan pikemalt millestki, kuid praegusest piisab sellest, et teatan teile ,et elu on ikka lill ja päikese eest tasub tõeliselt tänulik olla, ma arvatavasti magaks terve päeva maha, kui nii hea ilm poleks.

Ja laul on pühendusega Ontonile, sest igakord kui ma seda kuskil kuulen ,siis mulle meenub Varmo, ei tea miks. :D

Ps. esmaspäeval on esimesed võistlused lauatennises!!!

No comments: